< izabellasofia.blogg.se -

båtturen

Datum: 2013-08-07 | Tid: 23:55:57 | Kategori:   |  0 kommentarer

 
En dag i Turkiet gjorde vi en dagsutflykt med en båt. Vi första stället vi stannade på var vattnet alldeles turkost. Jag måste säga att jag blev väldigt faschinerad, över hur turkost det var haha. Hur som helst var det en jättebra dag förutom att jag lyckades bränna mig när jag solade utan solkräm uppe på däck. 
Det var så härligt att lägga sig ner med hörlurarna i öronen och titta ut över vattnet, älskar verkligen att åka båt! När jag märkte hur mycket jag hade bränt mig satt jag på nedre däck och läste min bok, det var rätt najs det med. När jag blir vuxen ska jag köpa en båt, om jag har råd, det äger.


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0