< izabellasofia.blogg.se -

Cykeltur

Datum: 2013-08-12 | Tid: 21:30:00 | Kategori:   |  1 kommentarer

 
Igår cyklade jag och Wilma till ett köpcenter i närheten för att jag skulle köpa nagellack.
 
 
Det fanns en bondgård i närheten och där stannade vi för att fota korna.
 
 
Och så hittade vi också en vägg med klotter, och så kom Tilde och var också med.
 
 
Påväg tillbaka hade vi tänkt stanna för att bada men det blev stora mörka moln på himlen så vi satt bara på en bänk och pratade ett tag, sen började vi gå hemåt.
 
 
Jag såg en fjäril och var tvungen att stanna, men mitt i allt började det regna
 
 
Och till sist såg vi en regnbåge och betedde oss som att vi aldrig sett en regnbåge förut.
 
 
Nu ska jag försöka gå och lägga mig ganska snart för att imorgon blir det andra dagen på fotbollslägret!

Postat av: Emma

Vilken mysig dag :)

2013-08-14 @ 12:09:37
URL: http://emmasjoblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0