< izabellasofia.blogg.se -

on the field

Datum: 2013-08-11 | Tid: 13:13:00 | Kategori: OK  |  1 kommentarer

 
Igår cyklade jag och Wilma till ett fält och fotade, fast vi ska nog cykla dit igen när vi har planerat mer. När vi hade fotat klart åt vi glass på ett fik :) 
Är sjukt lat och orkar inte redigera bilder från turkiet men gör det när jag har lust. Nästa vecka ska jag gå på ett fotbollsläger i tre dagar, men vet inte hur det kommer bli för jag har haft ont i mina knän sen fotbollsträningarna började och jag blir så irriterad för att det bara kom helt plötsligt usch.

Postat av: Emma

Gud så fina bilder!

Svar: Tack! :D
izabella Carlsson

2013-08-11 @ 13:57:36
URL: http://emmasjoblom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0