< izabellasofia.blogg.se -

67 dagar i frihet

Datum: 2013-06-13 | Tid: 23:03:45 | Kategori: OK  |  0 kommentarer

 
IDAG FICK JAG SOMMARLOV! Så sjukt skönt och jag har verkligen längtat, åh. Det var lite tråkigt att det regnade så mycket bara men skolavslutning är skolavslutning och vi var ändå inomhus mesta delen av tiden så det gjorde inte så mycket. Så nu är jag fri i 67 dagar det är så bäst. Fast det är tråkigt att fotbollen slutar när sommaren börjar, önskar att jag kunde spela fotboll istället för att gå i skolan haha. Måste se till att hålla min kondition under sommaren i alla fall för annars kommer jag dö när vi börjar igen antagligen???
Nu ska jag sova för är väldigt trött efter sista träningen idag, godnatt
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0