< izabellasofia.blogg.se -

sommar

Datum: 2013-06-04 | Tid: 22:34:00 | Kategori:   |  0 kommentarer

 
Här är lite bilder som jag har tagit nyligen, det är sommar yay!! Igår var det sjukt varmt på dagen så att man typ dog och på eftermiddagen regnade det (vädret har lite humörsvängningar). Och så har vi fina kungsträdgården med de rosa blommorna. På torsdag och fredag är det ledigt så vi får se vad jag hittar på då, för jag orkar inte bara vara hemma och slöa hahaha.
 
Tänkte gå på träningen idag men det blev inte så, jag hostar typ 24/7 så det är ganska jobbigt. Men hoppas att jag kan gå imorgon! Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på titanic för jag är typ kär i den??? (okej mer leonardo dicaprio han är så söt åhhh)
Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0