< izabellasofia.blogg.se -

sverige vs. brasilien

Datum: 2013-06-21 | Tid: 00:30:00 | Kategori: OK  |  2 kommentarer

 
Igår var jag på fotbollsmatch med bästa fotbollslaget, vi pratade, skrattade, målade varandra i ansiktet, hälsade på främlingar, tittade på fotboll (obivously!!) och åt kebab tills vi dog (typ). 
 
Idag kom min farmor och farfar från sicilien hit och ska bo i deras kompisars hus hela sommaren så vi hälsade på de lite snabbt. Imorgon är det midsommarafton och jag ska baka TÅRTA! hejdå godnatt

Postat av: sofie

Vad använde du för filter på bilderna?:)

Svar: Asså jag har använt photoshop, och tagit ett mörkblått lager och ett ljusrosa lager och ändrat båda till exclusion i rullgardinsmenyn på sidan!
izabella Carlsson

2013-06-21 @ 20:19:41
Postat av: Mats

Glad midsommar !

Sportfotograf
www.sportfoton.se

2013-06-21 @ 20:35:50
URL: http://www.sportfoton.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0