< izabellasofia.blogg.se -

when you got nothing, you got nothing to lose

Datum: 2013-06-07 | Tid: 23:06:00 | Kategori:   |  0 kommentarer

 
HEJ. Igår spelade jag fotbollsmatch och vi vann och det är bra haha. Efter det träffade jag Wilma med blomkransen i håret och vi fotade varandra med kransarna på. Sen gick vi och satt oss på några gungor och pratade ett tag. Vi grillade marshmellows (marshmellows är väldigt söta märkte jag???), och sen fotade jag Tilde med blommor i håret och det var också väldigt fint. 
 
Idag har det varit runt typ 30°C och jag höll på att dö när min mamma och jag var i stan för att hitta kläder till skolavslutningen och som tur var hittade jag något. Men jag antar att jag inte borde klaga över värmen ändå, eftersom att jag har längtat efter den...


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0