< izabellasofia.blogg.se -

Cold, cloudy days

Datum: 2013-09-29 | Tid: 14:36:25 | Kategori: OK  |  0 kommentarer

Idag är det söndag och jag vill inte att det ska vara skola imorgon. Eller egentligen har jag inget emot skolan, OM vi fick välja vad vi skulle göra och hur lång tid vi skulle ha på oss, då skulle det ändå vara ganska roligt. Kanske.
 
I fredags var det frost på taken där jag bor och det var lite mysigt, nu börjar kylan komma och det gör inte jättemycket. Jag ser fram emot att fota lite längre fram när det blir har blivit lite färggladare och när löven har börjat falla lite till. Men det jag mest ser fram emot är 13 juni. Då är det skolavslutning och jag ska på min andra One Direction-konsert. Finns nog inget bättre sätt att fira in sommarlovet på, för mig alltså! Synd bara att det är så långt, men jag har i alla fall något att se fram emot :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0