< izabellasofia.blogg.se -

sparkling

Datum: 2013-09-07 | Tid: 12:27:20 | Kategori: OK  |  1 kommentarer

 
Godmorgon, eller god lunch?? Idag är det lördag och bästa dagen på veckan, (enligt mig) för att man kan gå upp när man vill och gå och lägga sig när man vill. Om man inte behöver gå upp tidigt dagen efter förstås, fast det behövde jag inte idag i alla fall så woho. 
Fick typ världens inspiration imorse efter att jag hade tittat på massa underbara bilder av underbara fotografer och jag hittade massa kläder som jag skulle vilja använda att fota med någon, har massa inspiration men typ ingen tid... Snart ska jag i alla fall spela match så cya!!

Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh så söt! fina bilder! c:

2013-09-08 @ 22:16:43
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0