< izabellasofia.blogg.se -

nostalgi

Datum: 2013-07-15 | Tid: 00:20:01 | Kategori:   |  1 kommentarer

Nu kommer bilder från Astrid Lindgrens Värld, valde bara ut några få eftersom att det skulle bli så mycket. I alla fall så var jag typ super excited och blev nostalgisk och sådär hehe.
Tydligen är det här gatan som de faktiskt spelade inte Lotta på Bråkmakargatan, fast vet inte om det är sant men tror min mamma sa det, men liksom, coooolt???
Den första teatern vi såg var karlsson på taket, fast vi kollade inte hela eftersom vi ville hinna se lite av alla.
När skådespelarna kom ville barnen som var inne i huset där inte gå, de blev nog lite irriterade lol.
Och sen såg vi Pippi och jag blev nog lite känslosam och jag älskar när de sjunger, allt blir så mycket mäktigare med sång. :')
Och så var det Ronja och det var ju coolt med berget som gick i två delar, så var det inte förra gången vi var där, fast det var ju säkert typ 7 år sen eller något haha.
Sista teatern vi kollade på var Emil och jag skulle fota kossorna i hagen bredvid innan vi skulle kolla och då kom en tant och sa att jag behövde flytta på mig för att hästen kom, så det blev ingen bild, men på hästen blev det, och hon som spelade Lina såg sur ut när jag fotade, fast hon kanske förberedde sig för sin roll.
 
Sen dog kameran och vi åkte till hotellet, nu ska jag nog gå och lägga mig, fast är ju typ helt klarvaken men får försöka, godnatt!

Postat av: Malin

Åh vad kul!
Väldigt fina bilder :)

2013-07-15 @ 18:22:57
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0