< izabellasofia.blogg.se -

fjäderholmen

Datum: 2013-06-30 | Tid: 23:50:19 | Kategori: OK  |  1 kommentarer

 
Var juu på fjäderholmen igår och tänkte visa bilder, så här åkte vi först båt till ön och det älskar känslan när man åker båt och man ser och hör vattnet slås mot båtens sidor. Ljudet av vattnet är bara så underbart omg.
 
 
Såhär såg det ut.
 
 
Och lite såhär.
 
 
Och de här (ankorna???) simmade runt lite i en smutsig damm.
 
 
Vi åt lunch, (drack inte bara en zingo till lunch ba så ni vet).
 
 
Min brorsa och pappa badade även fast det typ var skitkallt, jag orkade inte blöta ner mig om jag ska vara helt ärlig hahaha
 
 
Vi åt melon och jordgubbar och jag kunde äntligen ta den där efterlängtade bilden på hjärtat i melonen hehe.
 
 
Vi åt också mjukglass, gooottt.
 
 
Sen skulle någon visst gifta sig där, så restaurangen stängde tidigare. Inte för att det direkt gjorde så mycket men alla skulle ju på båten tillbaka och det var jättemånga, var assur för att jag inte trodde att vi skulle komma med båten men det gjorde vi så då blev jag glad igen haha.
 
Ska gå och lägga mig nu för ska till optikern imorgon och prova linser, vill gärna få några snart, så godnatt!

Postat av: Malin

Åh vad fint!
Bilderna såå fina! :)

2013-07-01 @ 01:36:22
URL: http://summershadow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0