< izabellasofia.blogg.se -

here comes the sun

Datum: 2013-06-02 | Tid: 22:21:44 | Kategori: OK  |  1 kommentarer

 
Det har varit så sjukt varmt idag, och det är det fortfarande även fast klockan är halv tio. Jag sitter i mitt rum med öppet fönster och det är typ lika varmt ute som inne. Men aja det är ju ändå skönt att det är varmt ute och inte massa snö som ligger utanför fönstret. Och snart är det skolavslutning och jag har ingen aning vad jag ska ha på mig men jag vet inte om det spelar så stor roll??? 
Har i alla fall sovmorgon imorgon vilket är skönt men jag längtar lite efter mina kompisar eftersom att jag har varit sjuk.
 
kram

Postat av: Alicia

Åh, den sista bilden var riktigt fin! :)

2013-06-06 @ 12:57:39
URL: http://thebooker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0