< izabellasofia.blogg.se -

Frustration

Datum: 2014-12-17 | Tid: 00:23:34 | Kategori: OK  |  0 kommentarer

ÄR SÅ FRUSTRERAD JUST NU. PÅ SÅ JÄVLA MÅNGA GREJER, VET INTE ENS VAR JAG SKA BÖRJA.
Jag blir så förvirrad när jag försöker lappa ihop mina utspridda tankar, och jag vet inte var jag ska börja. Önskar att det bara fanns djur i världen, alla människor kunde försvinna, eller något. Nu när jag väl är här och ska skriva kommer jag inte på något alls, men snart så då kommer jag vara on fire!!! Så ta på er skyddsdräkterna så ni inte brinner upp. 
Skönt att det är lov på torsdag så att jag förhoppningsvis kan slippa lite några veckor.
 
Jag varje dag i skolan:))))
 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0