< izabellasofia.blogg.se -

christmas

Datum: 2013-12-31 | Tid: 10:12:31 | Kategori: OK  |  0 kommentarer

 
Egentligen skulle jag publicerat det här inlägget på Lucia, men jag glömde bort det, hahah, jag suger.
Och nu är det nyårsafton och den enda snö vi har fått är den på bilden och den försvann för längesedan. Utomhus ser det ut som vår, nu när julen ändå är över tycker jag att snön inte behöver komma. Har i alla fall firat min julafton på den finlandsbåt till Tallin som ligger i Estland och helt ärligt, det var ju inte världens roligaste stad, fast ändå helt okej utseende. Dock frös jag massa om fötterna och ville bara komma in, kan ju varit en del av det. 


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0