< izabellasofia.blogg.se -

Onsdag

Datum: 2013-09-18 | Tid: 17:04:31 | Kategori: OK  |  1 kommentarer

Gjorde pannkakor när jag kom, var så sjukt hungrig haha, brukar aldrig vara så hungrig efter skolan. Hade i alla fall i havregryn, banan, ägg, mjölk, vaniljsocker och bakpulver, prova det!! Även fast de såg ut lite som köttbitar än pannkakor hehe. Snart ska jag till IP och träna ett lag med småtjejer och sen har jag egen träning, hoppas det går bra för är ganska trött för jag är så dålig på att gå och lägga mig i tid plus började tio över åtta imorse som är min tidigaste dag, see ya!!
 
 

Postat av: Selma

Jag brukade läsa din blogg förra året men så slutade du blogga under en lång period så då slutade jag läsa den. Nu gick jag in av en slump efter många månader och ser att du har börjat blogga igen! Yes :))

Svar: Åh haha, tyvärr är jag rätt dålig på att blogga men tack i alla fall!!
izabella Carlsson

2013-09-23 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/hemsida

Skriv din kommentar:


RSS 2.0